درباره ی برگزار کننده
شرکت پردازش انتظارات نوین به شماره ثبت 262073 و تحت برند ایران مسه IRAN MESSE فعالیت خود را از سال 1384 در زمینهی فناوری اطلاعات، بازرگانی و خدمات نمایشگاهی آغاز کرده است. این شرکت با ایجاد مجموعهای از کارکنان متخصص و کارآمد در تمامی زمینه های فعالیت خود و با بهرهمندی از امکانات و تجهیزات تخصصی و مدرن در جهت رسیدن به اهداف زیر گام برمیدارد.
اهداف
1- تدوین استانداردهای حضور موثر در نمایشگاههای تخصصی جهت مشارکتکنندگان داخلی
2- آموزش و ارایه مشاورههای تخصصی مشارکتکنندگان داخلی جهت حضور موثر در نمایشگاههای داخلی
3- جذب مشارکتکنندگان و بازدیدکنندگان خارجی جهت حضور در نمایشگاههای تخصصی بینالمللی در ایران و فراهم آوردن امکان حضور مشارکتکنندگان و بازدیدکنندگان داخلی در نمایشگاههای بینالمللی خارجی
4- ایجاد ارتباط و هماهنگی بین مشارکتکنندگان و بازدیدکنندگان خارجی با مشارکتکنندگان و صنایع داخلی و پیگیری عقد قراردادهای فیمابین از مرحله امکانسنجی تا بهرهبرداری و تولید و فروش
5- بررسی امکان ورود سرمایه و فنآوری خارجی، امکان ایجاد تفاهمنامه و مشارکت خارجی با شرکتهای داخلی برگرفته از نیازسنجیها و تحلیل بازار هدف جهت ایجاد توسعه و فروش
6- امکان ایجاد سایت نمایشگاهی با استانداردهای بینالمللی در داخل کشور
7- اخذ نمایندگی از شرکتهای نمایشگاهی معتبر بینالمللی
8- برگزاری و اجرای نمایشگاههای تخصصی بینالمللی داخلی
خط مشی
1- تولید زیرساختهای مناسب ارزشی و مبتنی بر دانش جهت ارتقاء سطح کیفی نمایشگاههای داخلی
2- تسهیل حضور و ارایه کلیه خدمات مورد نیاز مشارکتکنندگان خارجی در نمایشگاههای بینالمللی
3- ایجاد ارتباطات گسترده و مثمرثمر بین بازدیدکنندگان تخصصی و نمایشگاه
4- تولید آمار و اطلاعات، گزارشها و نمودارهای کاربردی
5- فراهم کردن کانالهای ارتباطی موثر با شرکتهای نمایشگاهی تخصصی خارج از کشور
6- شناخت خلاءهای موجود در صنعت نمایشگاهی و ارایهی راهکارهای عملیاتی مناسب
7- ارایهی مشاورههای تخصصی نمایشگاهی برای مشارکتکنندگان در نمایشگاههای خارجی و داخلی
8- ارایهی آموزشهای تخصصی و تعلیم کارکنان مشارکتکنندگان در نمایشگاهها
9- عقد قراردادهای پیمان برای انجام کلیه امور مربوط به حضور مشارکتکنندگان در نمایشگاه از ابتدا تا انتها
10- ایجاد زمینههای مناسب جهت تبلیغات موثر در حوزهی نمایشگاهی برای تمامی فعالین این صنعت
11- انجام فعالیتهای مطالعاتی و تحقیقاتی و تولید کتاب، مقاله، نشریه و ... به صورت تخصصی
12- ارایه خدمات مورد نیاز در حوزه فناوری اطلاعات برای تمامی فعالین حوزه نمایشگاهی
13- برگزاری دورههای آموزشی تخصصی برای علاقهمندان
14- ایجاد فورومها و بسترهای مناسب جهت تبادلنظر محققین و آشنایی با متخصصین حوزه نمایشگاهی
امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی
۱- تجربیات و دانش متخصصین، صاحبنظران و اساتید حوزه نمایشگاهی کشور
۲- ارتباطات موثر با شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی تهران، سایتهای نمایشگاهی سایر استانها، وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجریان و برگزارکنندگان نمایشگاههای داخلی و خارجی، مشارکتکنندگان داخلی و خارجی، بازدیدکنندگان تخصصی داخلی و خارجی وشرکتهای پیمانکاری ساخت غرفههای نمایشگاهی
۳- ارتباطات با سایر شرکتها، سازمانها، ارگانها، موسسات و عوامل دستاندرکار صنعت نمایشگاهی کشور
۴- استفاده از بانکهای اطلاعاتی موجود جهت توسعه فعالیت با حفظ محرمانگی
۵- بهرهمندی از امکانات فضای فیزیکی مناسب جهت انجام فعالیتهای مورد نظر