درباره ی شرکت
شرکت مدیریت صادرات و واردات زینو بنیان نیک با سوابق اجرایی روشن طی سالهای اخیر متشکل از تیمی فعال و مسلط به کشورهای همسایهی ایران از جمله کشورهای خاورمیانه و نیز کشور پاکستان، دارای عضویت در اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق، کمیسیون تجارت و بازرگانی، اتاق بازرگانی ایران و امارات و با تجربه انجام چندین پروژه در حوزه صادرات تجهیزات پزشکی با توجه به توسعه روز افزون فرصتها و پتانسیلهای تجاری در حوزه صادرات بر آن هست تا با ایجاد تجارتی مشترک با مجموعهای دارای توان تولیدی و سرمایه گذاری به گسترش و بهرهبرداری و تقویت شبکه فروش تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و دارویی مراکز درمانی خارج از کشور با تکیه بر توان تولید داخلی بپردازد. زینو بنیان نیک همچنین نمایندهی برگزارکنندهی چندین نمایشگاه خارجی در ایران بوده و اقدام به اخذ نمایندگی انصاری نمایشگاه عراق-هلث و پاک-هلث در سال 1398 کرده و زمینهی حضور شرکتهای تولیدکنندهی داخلی و دانشبنیان را در این نمایشگاهها فراهم آورده است.
بیانیه ارزش :
- ارج نهادن به ارزش های انسانی
- التزام به رعایت کیفیت بالا در خدمات ارائه شده
- رعایت صداقت در تمامی تعاملات
- ارائه خدمات دلسوزانه و متناسب با نیاز مشتری
- مشتری مداری و به کارگیری حداکثر تلاش در راستای جلب رضایت و رفع نیاز مشتریان
- عملکرد مبتکرانه، صراحت و شفافیت
- اجتناب از فعالیت هایی که به منافع، امنیت و ارزشهای ملی آسیب میرساند.
بیانیه ماموریت و چشم انداز :
ماموریت
زینو بنیان نیک همواره در تلاش است تا با ارائه زنجیره خدمات صادراتی و مشاوره ای تجاری، فنی و مهندسی در حوزه صادرات کالا و خدمت به بازار هدف، با کاهش هزینه های مالی و زمانی مشتریان در راستای توسعه صادرات، تسهیل و تسریع فرآیند تجارت، خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه نماید.
- هدف: توسعه صادرات
- تجارت: خدمات صادراتی
- ارزش: کاهش هزینه های مالی و زمانی مشتریان در فرآیند های صادراتی
چشم انداز
چشم انداز مجموعه زینو بنیان نیک تبدیل شدن به بزرگترین ارائه دهنده خدمات صادرات تجاری و مهندسی در منطقه می باشد.
مزایای زینو بنیان نیک :
مزیت های فنی
- ارائه تمام زنجیره مورد نیاز مشتری
- وجود تیم کارشناسی مجرب، چندزبانه و دارای اشراف به قوانین و مقررات بازار هدف
- اشراف و تسلط به حوزه های عملیاتی، اداری و سازمانی
- پوشش کلیه ی مناقصات و پروژه های سازمان ها، ادارات و وزارتخانه های مختلف بازار هدف
- شبکه کاری منعطف، گسترده، وسیع و جامع در بازار هدف (شامل ارتباطات، دفاتر کاری، انبار و ...)
مزیت های فرایندی
- استفاده از نیروهای متخصص بومی
- دارای ارتباطات وسیع حرفه ای و شخصی با مسئولان و فعالان اقتصادی در بازار هدف
- چابکی و سرعت عمل بالا در به انجام رسانیدن فرایندها
- تجارب کاری موفق در عرصه بازرگانی و سرمایه گذاری