درباره ی شرکت
شرکت پخش سراسرى کارن
-
سال تاسیس: 1386
-
سال شروع فعالیت: 1387
-
هدف از تاسیس: معرفى و توزیع انحصارى محصولات شرکت داروسازى
-
تعداد شعب :13 شعبه اصلی (تهران، یزد، شیراز، مشهد، اصفهان، کرمان، کردستان، کرمانشاه، ارومیه، تبریز، اهواز، مازندران و گیلان)
-
تعداد نمایندگی:4 نمایندگی (اراک، اردبیل، گلستان و همدان )
-
انبار مرکزى: یزد ، شهرك صنعتى خضر آباد ، بلوار ابریشم ، خیابان اقاقیا ، شرکت داروسازى کارن
-
دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا)، خیابان ناهید غربى، پلاك 3
-
متراژ انبارها: بیش از 10000 مترمربع
-
تعداد پرسنل:
-
توزیع و پخش: 150 نفر
-
بازاریابى و ویزیت علمى: 60 نفر
-
داروساز: 12 نفر
-
-
تعداد تامین کنندگان28 : تامین کننده
-
گروه محصولات: مکمل ورشى، مکمل غذایى، مکمل دارویى، فرمولاهای آماده گاواژ، ملزومات داخلی و وارداتی، دارو و تجهیزات پزشکی
-
تعداد اقلام سبد توزیع: 150
-
تعداد خودروهاى توزیع: 30
-
مزیت رقابتى: تیم حرفه اى بازاریابى و ویزیت علمى جهت معرفى محصولات به پزشکان و اجراى برنامه هاى بازاریابى بر تبلیغات تامین کنندگان
شرکت پخش سراسرى کارن با هدف معرفى، توزیع و فروش محصولات شرکت داروسازى کارن فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نمود و هم راستا با توانمندسازى تیم توزیع و فروش خود به منظور معرفى و بازارسازى محصولات کارن تیم بازاریابى و ویزیت علمى خود را شکل داد که امروز نقطه قوت و وجه تمایز این شرکت نسبت به سایر شرکت هاى توزیع کننده مى باشد. از سال 95 با ورود به حوزه توزیع دارو به دلیل توسعه سبد دارویى شرکت داروسازى کارن، شرکت پخش کارن اقدام به توسعه سبد دارویى خود و توزیع اقلام سایر تولیدکنندگان و واردکنندگان نموده است. این شرکت از بدو تاسیس کلیه مجوزهاى لازم از سازمان غذا و دارو را کسب نموده است و ضمن رعایت اصول صحیح انباردارى و توزیع GDP) و (GSP تحت نظارت این سازمان فعالیت مى نماید. مجموعاً 12 دکتر داروساز ذیصلاح به عنوان مسئولین فنى، تضمین کیفیت انبارش و توزیع محصولات را در انبار مرکزى و کلیه شعب بر عهده دارند.
چشم انداز
شناخته شده ترین و خوش نام ترین توزیع کننده سراسری مکمل در تحقق اهداف و پایبندی به تعهدات تامین کنندگان و مشتریان
ماموریت.
تسهیل و تسریع دسترسی مردم به محصولات سلامت محور و کمک به ارتقاء سلامت جامعه از طریق ایجاد ارزش متقابل برای مشتریان و تامین کنندگان
ارزش ها
-
توزیع محصولات با کیفیت
-
خوش قولى و پایبندى بر مقررات
-
رضایت و خوشنودى مشتریان، تامین کنندگان و کارمندان
-
تسریع و تسهیل ارتباط میان مشتریان و تامین کنندگان
-
تعهد به هدف تامین کنندگان
-
رواج فرهنگ پاسخگویی