درباره ی شرکت
شرکت بهبود گستر سانیا در سال ١٣٨٩ با تولید بهبود دهنده مایع کیک کار خود را آغاز کرد. ویژگی این ترکیب افزایش لطافت و ماندگاری کیک بود نکته جالب اینکه در آن زمان شرکت با تولید تنها یک محصول توانست جایگاه خوبی در بازار ایجاد نماید.
در ادامه کار شرکت با تولید محصولات جدید رشد خود را با توسعه محصول رقم زد ، نکته ای که در نوآوری هر محصول جدید مد نظر بود این بود که از طریق هر کالای جدید برای مشتری مزیت رقابتی خلق کرد که این مزیت رقابتی باید با افزایش بهره وری همراه باشد.
یعنی با حفظ قیمت تمام شده به افزایش کیفیت محصول مشتری دست یابیم، در حال حاضر شرکت بهبود گستر سانیا با تولید بیش از ٣٠ ترکیب در زمینه تولید انواع : کیک صنعتی ، نان پیتزا ، دونات تخمیری ،خامه قنادی ، نان سنگک ، نان جو ، پودر کیک های قنادی ، روغن جدا کننده از قالب و پودر کیک صنعتی گام موثری در راستای توسعه بازار برداشته است.
هدف شرکت بهبود گستر سانیا تا پایان سال ١٣٩۶ رسیدن به جایگاه اول ایجاد مزیت رقابتی برای مشتریانش می باشد.
تعدادی از شرکت هایی که ما افتخار همکاری با آنها را داریم می توان به شرکت های مینو، آشنا، دالین مهر(بینگو پلاس)، اکباتان، شونیز، عباسپور، شیرین ناب باختر، صنایع غذایی نظری، شیرین وطن، آذر طعمی نو، پدیده آشنای نفیس، ستاره حام، درنای بنیس، سهند درویش، تنومند، شیرین غلات بناب، گل عسلی شیراز، رابطه همدان، صنایع غذایی هراتی، آذرلیما، کیمیا سلامت، تندیر ساری، کیک و کلوچه ایران، کیک و کلوچه شاهپور، سیرنگ، شهریار کام، صنایع غذایی مقدسی، فراچاشت و کیک ریحان ، کیک سادات، کیک مقصود، کیک مکتبی در افغانستان و … اشاره کرد.
اهداف و چشم انداز ها
ارائه بهترین تجربه مشتری در بازارهای داخلی و خارجی
ارائه خدمات برتر با مزیت رقابتی
کیفیت بالا و ثبات در محصولات و خلق ارزش پایدار توسط نیروهای متخصص
شرکت الیاس سانیا در چهار حوزه فعالیت دارد :
۱-حوزه محصولات مصارف خانگی
۲- محصولات قنادی
۳-پیتزا فروشی
۴-صنعت کیک و کلوچه
چشم انداز:
موفق ترین شرکت در بهترین تجربه مشتری از ارائه خدمات با توجه به پیشرو بودن در تولید محصولات،بازار،بکارگیری نیروهای متخصص و خلق ارزش پایدار.
بیانیه ماموریت:
باور ما،بهره گیری از ظرفیت ها،قوت ها،تجربیات نیروی انسانی توانمند خود و استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها در ارائه محصولات و خدمات برتر با ارزش فوق العاده و کیفیت بالا،پاسخگویی به نیاز ها،خواسته ها و رضایتمندی مشتریان می باشد.
ارزش های کسب و کار:
۱-پاسخگویی:درستکار و گشوده خواهیم بود و بالاترین استانداردهای درستی را در شرکت پیاده خواهیم کرد.
۲-ارتباطات:با هر جامعه ای که در آن کار میکنیم به احترام و تعامل رفتار خواهیم کرد.
۳-محیط زیست:به محیط زیست احترام خواهیم گذاشت و از آن برای نسل های بعد حفاظت خواهیم کرد.
۴-سلامت اقتصادی:تصمیمات خود را با توجه به امنیت اقتصادی دراز مدت شرکت خواهیم گرفت.
۵-محصولات و مشتریان:ما با تکیه بر رضایت و وفاداری مشتریان،محصولات و خدمات عالی ارائه خواهیم داد.
۶-کیفیت روابط:ما با سرمایه گذاران،مشتریان،فروشندگان،کارکنان،شرکای کسب و کار(تامین کنندگان)و جامعه،بر مبنای اعتماد و نفع متقابل عمل خواهیم نمود.
۷-ایمنی:ما از امنیت و سلامت کسانی که محصولات مارا تولید،توزیع یا استفاده می کنند،حفاظت میکنیم.
۸-تعالی سازمانی:حرکت از رویکرد انسان سازمانی به سازمان انسانی است از طریق حفظ عزت نفس کارکنان،تعالی فردی،انتقاد از خود و بهبود مستمر فردی.
۹-یکپارچگی:با رعایت قوانین و مقررات در شرکت و احترام متقابل این یکپارچگی را حفظ می کنیم.